1 LID, 1 LES – ledenwerfactie

Golfclub Westland groeit, en dat is prachtig.
500 leden op een paar na, dus binnenkort reden voor een feestje; en daar hoor jij natuurlijk bij.
Dit jaar hopen we de ontwikkelingen op het park en de groei van de club door te zetten. Hierbij vragen we jouw hulp, en geven er graag iets voor terug….. Dus op nu naar de 500!

“1 LID, 1 LES”

bij het aanbrengen van een nieuw lid* ontvang je een privé-les** bij een leraar naar keuze of 3 ballenkaarten.

* betreft hier een GCW lid i.c.m. een jaarkaar volwassene  of een Startgewoon cursist (baanpermissie).
** de privé-les duurt 50 minuten, mag alleen of samen met je intro worden afgenomen bij 1 van onze leraren. (Bram, Paul Weber, Paul Thoen, Corina, Dick, Luc) / indien je geen zin hebt in les, ontvang je voor je promotiehulp 3 ballenkaarten.

actievoorwaarden: actie loopt tot 1 augustus; les te boeken in 2024; bij deze actie is de promotor niet gelimiteerd voor het aantal aangebrachte leden / cursisten.
Geïntroduceerd worden kan echter 1 keer. neem contact op met Marlou of Bram als er vragen zijn over het hoe en wat omtrent deze actie.