Golfclub Westland is een kleine, gemoedelijke en bovenal gezellige golfclub met 9 greens in ‘s-Gravenzande. Meer dan 15 jaar geleden gestart op een paar (niet volledig benutte) voetbalvelden met een ‘kleine keet’, een ballenuitgifte-machine en een paar matten en driving range ballen, is de club uitgegroeid tot een volwaardige par 3 baan met o.a. golfpro’s, een NGF-accreditatie en handicap-registratie met 725 golfers.

Wie zoeken we?

Golfclub Westland is op zoek naar leuke mensen die plezier hebben in het ontvangen van onze golfers, die graag met mensen omgaan, communicatief vaardig zijn en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Heb je affiniteit met de golfsport? Dan is dit een pré maar zeker geen voorwaarde.

Wat bieden we?

We bieden een gezellige werkomgeving, met veel aandacht voor elkaar, de sfeer en het plezier in de golfsport. We hebben een klein clubgebouw met kantine, een shop en heel veel hectare aan groen waar jij met veel plezier aan de slag kan.

Meer informatie en reageren

Ben je geïnteresseerd in één van onderstaande functies en lijkt het je leuk om aan de slag te gaan voor Golfclub Westland? Reageer dan naar Marlou Wortelboer per mail op info@golfclubwestland.nl. Wil je meer informatie over de functies, dan kun je telefonisch contact opnemen via 06 – 19 15 25 95.

Wij zoeken:

> Receptiemedewerker (voor één of meerdere dagdelen)

Werkzaamheden

Als receptiemedewerker zorg je voor een goede en warme ontvangst van onze golfers. Denk hierbij aan het uitgeven van starttijden, het beantwoorden van de telefoon, het noteren van aanwezigheid, het schenken van een consumptie en het beantwoorden van eenvoudige vragen.

Een greep uit jouw taken:

• Ontvangen gasten/beantwoorden vragen
  • Verkoop van horeca
  • Verkoop van shopartikelen
  • Het in goede banen leiden van de starttijden en het gebruik van de driving range
  • Eenvoudige schoonmaakwerkzaamheden

> Conciërge (voor één of meerdere dagdelen)

Werkzaamheden

Een conciërge bij onze golfclub ondersteunt op een breed gebied, met meerdere taken. We zijn op zoek naar iemand die opent, sluit en kleine klusjes voor zijn/haar rekening neemt. Maar vooral in overleg passende taken bij de persoon. Een vrije rol, maar wel een met verantwoordelijkheid.

Jouw taken betreffen baan-/driving range werkzaamheden als het uitzetten van holes, het openen van de ballenautomaat, de coördinatie van de ballenrapers en het opruimen van materialen. Maar ook houd je je bezig met zaken omtrent het clubhuis (openen, schoon houden) en de receptie (telefoon, pinapparaat, dagstaten en starttijden).

Tijden bij openen:
Maandag: 12:00 – 14:00 uur