Golf-arrangementen 2024

Hier vind je alle opties omtrent de golf-arrangementen van Golfclub Westland. Het gaat hier om clinics in combinatie met horeca. Dus wil je met een groep golfers een clinic volgen, onder het genot van een hapje en een drankje, dan staan wij voor je klaar.

Clinics

Programma 1 uur: € 22,50 p.p.
1 uur instructie en afslaan op de driving range.

Programma 2 uur: € 34,00 p.p.
1 uur instructie op de driving range (zie programma 1 uur).
1 uur les op de holes en greens (korte spel van golf).

Programma 3-4 uur: € 45,00 p.p.
1,5 uur instructie op de driving range en op de holes (deel programma 2 uur).
Pauze.
1 – tot 1,5 uur spelen van de 9 holes baan onder begeleiding.

Horeca

Eten en Hapjes.
Onze horeca-mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Omdat wij zelf geen keuken hebben, werken we samen met verschillen traiteurs en slagers uit de regio. Hapjes/kleine buffetten/hele maaltijden en BBQ’s behoren tot de mogelijkheden.

Prijzen variëren van € 12,50 tot € 75,00 p.p.

Het is ook mogelijk om te werken met uw eigen leverancier. Bijvoorbeeld een vaste traiteur uit uw eigen netwerk. De financiële afhandeling verloopt in dat geval via deze derde partij. Golfclub Westland berekent dan € 6,00 p.p. (incl. BTW) voor de locatie en accommodatie.

Drank.
Golfclub Westland heeft een beperkt assortiment aan dranken welke makkelijk is uit te breiden in overleg met u. In de basis is altijd aanwezig:

• Bier en 0% bier (€ 3,00 – € 4,00)
  • Wijn (rood/wit) € 3,50
  • Koffie/thee/water € 1,75
  • Blikjes limonade € 2,50
  • Radler € 4,00

Iedere partij heeft eigen wensen, dus alles buiten deze standaarden voor zowel clinics als horeca is in overleg mogelijk. Prijzen van de het golfprogramma gelden bij een minimale aanwezigheid van 8 personen. Alle hierboven genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Klik hier om deze informatie, in een beknopte pdf, te downloaden zodat je eenvoudig anderen kunt informeren via mail of Whatsapp.