Regel en Handicap (Regelinformatie)

Ook bij Golfclub Westland moet een ieder zich houden aan de regels. Denk hierbij aan het repareren van je picthmark en het aanharken van de bunker. Om de snelheid in de baan te bevorderen is regelautoriteit R & A een internationale campagne gestart onder de naam ‘Ready Golf’. Het basisprincipe van Ready Golf voor golfers is simpel: speel de bal zodra je klaar bent en het veilig is om te slaan. Niemand houdt van wachten op de golfbaan. Zie voor meer informatie onderstaande pdf. Golfclub Westland ondersteunt Ready Golf en vraagt haar gebruikers dit ook te volgen!

Handicap tabellen GCW:

220613 Westland Par-3 baan 18 holes

220613 Westland Par-3 baan 9 holes220613 Westland Par-3 baan 18 holes

E-Golf4U is het systeem waar Golfclub Westland mee werkt voor het bijhouden van je handicap. In de menu-balk, rechts bovenaan, zie je dit speciale ‘leden-gedeelte’. We hebben de informatie over E-Golf en de instructies ten aanzien van inloggen/apps overzichtelijk voor je in een bestand gezet.