Op zaterdag 3 en zondag 4 juli hebben we zin een feestje!  We hebben wat te vieren.

Allereerst ons nieuwe toiletgebouw; deze is al niet meer weg te denken. Dan onze greens; deze zijn voorzien van automatische beregening! En als je het park opkomt dan zie je een prachtig pad naar een evenzo mooi terras. De komende week worden alle holes voorzien van prachtige afslagplaatsen. Hole 1 is verhoogd en wordt al gebruikt. Hole 4 wordt helemaal prachtig. Nog even wachten en dan is het klaar. Daarom willen we dit vieren in het weekend van 3/4 juli.

Zaterdag 3 juli: Ringerscore Competitie & Introductiemiddag.

OCHTEND – Start van de “Ringerscore competitie” (over 4 wedstrijden in juli). Een leuke zomerzaterdag wedstrijd over 18 holes waarbij je wekelijks je score kunt verbeteren.
informatie en inschrijven

MIDDAG – Introductiemiddag. Introduceer je vrienden. Een uur les van onze pro’s en de gelegenheid om op de baan te spelen met jouw introducee.
informatie en inschrijven

Zondag 4 juli: Next level Golftoernooi.

Voor al onze leden organiseren wij een Next level golfwedstrijd over 18 holes. Een strokeplay stableford wedstrijd. We hanteren 3 categorieën:
I 0 < 18.0
II 18.0-36.0
III >36

informatie en inschrijven

We hopen jullie in grote getale te zien in. Wij zien er heel erg naar uit!

Team Golfclub Westland
06 – 120 20 232