AED-TRAINING

Ruim voordat CORONA roet in ons aller eten gooide heeft een aantal leden van onze club een AED-training gevolgd. Naast deze training werd ook de procedure doorgesproken die gevolgd moet worden als een hulpdienst op ons golfterrein gewenst is. Oftewel, hoe doe je een 112-melding, welk adres geef je dan door en wat is voor hen een veilige en makkelijk toegankelijke weg zonder dat hekken of bruggetjes een sta in de weg vormen.

De AED-training moet eigenlijk om de paar jaar herhaald worden. Door Corona is deze herhaaltraining de afgelopen periode niet doorgegaan. Diana Storm heeft aangegeven dat ze de komende periode weer tijd heeft om een AED-training voor onze leden te verzorgen. Heb je een paar jaar geleden al een training gevolgd, dan is dit een unieke kans om je kennis en vaardigheid op te frissen. Maar de training is ook bedoeld voor ‘nieuwelingen’ die de werking van de AED onder de knie willen krijgen.

Zodra we weten hoeveel personen zich voor de training aanmelden, wordt in overleg met Diana een planning gemaakt. Net als vorige keer zal de training in de avond in een gebouw van FC ’s-Gravenzande  worden gegeven.

Je kunt je voor de training voor maandag 19 september. Stuur hiervoor een mail naar info@golfclubwestland.nl.