Het was weer een heerlijke golfochtend. Met 20 deelnemers was het een kleine uitdaging om 2×6 hole’s te lopen, maar het is gelukt. Dit keer voor het eerst met een startlijst.
De noodzaak van op tijd melden, inslaan en 10 minuten voor je starttijd aanwezig zijn op hole 1, werd benadrukt. De neary op hole 2 was een lastige en werd niet geslagen. In navolging van vorige week was de wedstrijdvorm STROKEPLAY en bij 7 slagen je bal oppakken inclusief het noteren van de “green in regulation”.
Dit wisten nieuwkomer Mirjam (zij had voor de tweede keer een golfclub in haar handen) en Kees-Jan 1 keer voor elkaar te krijgen. Gerrit werd de dagwinnaar met 2 x de eerste bal op de green. Het was een gezellige ochtend, met dank aan Ellen en Elly en aan Aad voor het keuren van de greens.

Tot volgende week ⛳️