Vandaag zondag 30 juli werd de laatste wedstrijd van de Ringer score gespeeld. De dagwinnaar werd John Kloos met 48 slagen netto en de neary werd geslagen door Peter van Luijk. Voor de eindstand: twee heren met een gelijke stand: Aad Dekker en Ed Heskes. Onder toeziend oog van vele deelnemers moesten de heren 3 hole’s spelen. Spanning al om. Wie wist het beste met de druk om te gaan? Het zag er bij beide heren redelijk relaxed uit. Op hole 3 wist uiteindelijk Ed met een slag minder de wedstrijd te winnen! Aad werd tweede en Jeanette Sonneveld werd gehuldigd als nummer 3. Bij natellen is gebleken dat Paul Barendse derde is geworden met 51 punten en Jeanette Sonneveld vierde met 52 punten. Zowel Paul als Jeanette zijn hiervan op de hoogte gebracht. Paul kan komende zondag zijn prijs op komen halen! Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

Eindstand: ringer eindscore 30-07-2023