Vandaag zondag 25 september werd er met 9 volle flights gestreden om het Breeje Durp Open 2022, het  Strokeplay Kampioenschap van de club! Het weer was in het begin wat druilerig maar al gauw kwam de zon tevoorschijn en werd het een heerlijke morgen. Ook dit keer weer 18 holes mbv een zogenaamde shotgun. De indeling werd bekend gemakt en de wedstrijd kon om 09:45 uur beginnen! Na ruim twee uur strijden waren de kaarten geschud en konden de prijzen uitgedeeld worden.

De neary op hole 8 werd geslagen door Peter Mertens.

Er waren drie spelers die 53 slagen netto hadden. Monique v.d. Toorn – Ingrid Zwinkels en Wil v.d. Meer.
Er wordt dan naar de handicap gekeken. Monique van de Toorn heeft HCP 16, Wil v.d. Meer HCP 15 en Ingrid Zwinkels HCP 9. Dit resulteerde in onderstaande eindstand:

4e plaats: Monique v.d. Toorn
3e plaats: Wil v.d. Meer
2e plaats: Ingrid Zwinkels
1e plaats: John v.d. Meijs (48 netto)

De golfer met het minst aantal slagen bruto (dus zonder aftrek van HCP) is de winnaar van de wedstrijd. Zowel Frans v.d. Valk alsook Luc Mussche hadden beiden 61 slagen over 18 hole’s. Een knappe prestatie. Het reglement geeft dan aan dat diegene die de laatste drie hole’s het beste heeft gespeeld, de winnaars is. In dit geval had Frans 9 slagen nodig en Luc 13. Daarmee is Frans v.d. Valk de winnaar van Het Breeje Dorp Open 2022.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd en alle deelnemers bedankt voor jullie deelname!.

Met speciale dank aan de zondag wedstrijd commissie!