• Jeugdgolf plan,
  • Startgewoon nwe data,
  • Doorpakken data &
  • Trainingsavonden voor alle leden.

In dit najaar wordt er volop georganiseerd door Golfclub Westland. Naast de gebruikelijke wedstrijden en activiteiten voor de club heeft de golfschool een programma voor golfers van alle niveaus en leeftijden.

JEUGDGOLF:
Westlandse jeugd slaat gratis ballen.
Uniek in de golfwereld maar niet bij ons. Stimuleren van de sport moet drempelvrij vinden wij. Daarom kan de Westlandse jeugd per september 2024 op alle doordeweekse middagen gratis afslaan op onze driving range.
Dit kan van 16:00 – 17:00 uur. Samen opruimen hoort daar natuurlijk bij. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn maar we verzoeken wel contact met en contactgegevens van ouders of voogd.

Golfschool lesprogramma en lidmaatschap.
Een losse les, een 6 weeks programma of een heel jaar (4 x 6 weken) golf; alle opties zijn open. Vooralsnog wordt de jeugd in 2 leeftijdsgroepen ingedeeld.
Woensdagen om 14:00 voor de basisschool jeugd, en op
Vrijdagen om 16:00 u voor de middelbare school jeugd.

Een kennismaken met golf in de herfstvakantie?!
Dat kan natuurlijk ook. Op 29,30 en 31 oktober is er ruimte om 2 uur kennis te maken met de sport.

Kijk voor alle info en aanmelden over het Jeugdgolf plan en de kennismaking dagen in de herfstvakantie op de JEUGDPAGINA van Golfclub Westland.

BAANPERMISSIE CURSUS  STARTGEWOON:
Nieuwe cursussen starten op:

–  wo 16 okt        / 18:30 uur
–  do 17 okt         / 18:30 uur
–  zo 20 okt        / 13:30 uur
–  ma 21 okt       / 09:30 uur
Meer informatie op de STARTGEWOON PAGINA

CURSUS GEWOON DOORPAKKEN:
Nieuwe cursus start op:
  –  zon 20 okt    / 10:00 uur
Meer informatie op de STARTGEWOON PAGINA

TRAININGSAVONDEN:
Voor trainingsavonden worden blokken van 5 weken geopend voor groepen 6-8 personen geagendeerd. 50 minuten op de driving range verschillen technieken en vooral veel ballen slaan en trainen. Info volgt.