Afgelopen zaterdag 19 november  is ons lid Erik Scheltes overleden. Erik werd samen met zijn vrouw Joke eind 2016  lid van onze club. Het golfspelletje intrigeerde hem enorm en hij was heel erg gedreven om de sport te beoefenen zoals dit in de regels vermeld staat. Vanaf dag één was Erik zeer betrokken bij het wel en wee van onze golfclub. Behalve het beoefenen van de sport zelf, was hij ook vrijwilliger en ondersteunde hij onze wedstrijdcommissie. Jarenlang deed Erik met vooral veel precisie en plezier de indeling van onze wedstrijden op de zondagmorgen.
Helaas was Erik de laatste maanden niet meer in staat om te golfen en ook de taak binnen de wedstrijdcommissie kon hij tot z’n grote verdriet niet meer opbrengen. Erik rust zacht. Al jouw golfvrienden gaan je heel erg missen.

We wensen Joke en familie veel sterkte met dit grote verlies.

Team Golfclub Westland en alle leden.