Afgelopen zaterdag is ons lid Theo van Gaalen overleden. Voor het eerst hebben wij Theo ontmoet tijdens een clinic van zijn toenmalige werkgever. Theo wandelde tijdens deze eerste ontmoeting op z’n gemak ons clubhuis binnen en vroeg of hij de gitaar mocht pakken. Hij voelde zich direct thuis en werd vanaf dat moment meteen opgenomen in onze club. Hij raakte verslaafd aan het golfspelletje en was vaak op de club te vinden. Hij stopte met werken en kwam bij de club vrijwilligerswerk doen. Helaas werd Theo ziek en zagen we hem steeds minder op de golfbaan. Afgelopen zaterdag moest hij de strijd opgeven. Theo was zeer geliefd en deed bijna iedere week mee aan de wedstrijden op woensdag en zondag. De verslagenheid onder zijn golfvrienden is erg groot. Theo rust zacht, we gaan je enorm missen!

Team Golfclub Westland en alle leden.