Kennismaken met golf

Golfclub Westland organiseert in mei een aantal ochtenden en avonden waar geïnteresseerden kunnen kennismaken met de golfsport.
In twee uurtjes tijd worden, na de traktatie met koffie en gebak, de eerste technische beginselen van het spel uitgelegd.
Met de golfpro gaan de cursisten ook echt de baan in om te ervaren hoe men in een aantal slagen bij de vlag en de put komt.
Ontdek hoe leuk golf kan zijn en meld je telefonisch aan voor een ochtend of avond.
De kosten bedragen slechts € 15,- en dat is inclusief het gebruik van golfclubs en ballen.
De kennismakingsmomenten zijn:
maandagochtend 22 of 29 mei van 9.30 – 12:00 uur – woensdagavond 24 of 31 mei van 18.30 – 21:00 uur.

Voor aanmelding neem contact op met de club (06-12020232) en geef uw voorkeur aan op welke middag of avond u wilt komen.
Locatie: Golfclub Westland, Juliana Sportpark, Kon. Julianaweg 156a.
Parkeren bij het zwembad en de scouting.

Tot snel op Golfclub Westland!