Neem HIER deel  aan onze Whatsapp – Community

Vanaf vandaag, dinsdag 21 mei is whatsapp community app in gebruik genomen. Een app-gemeenschap waarin de verschillende relevante app-groepen in zijn gebundeld. De club is hier de “zender” van de berichten; de leden “de ontvanger”.
De zender kan op eenvoudige wijze een bericht sturen die alle community-leden aangaat. Denk bijvoorbeeld aan het publiceren van een kalender met gewijzigde openingstijden of les-, wedstrijd-, en overige golf-activiteiten.
De ontvanger kan zich eenvoudig  in- en uitschrijven voor de verschillende reeds bestaande app-groepen of nieuw te maken app-groepen.
Voorbeelden van de reeds opgenomen groepen zijn:
– Dinsdag 9:30 Beginnersronde
– Vrijdag 19:00 clubavond
– Zondag wedstrijden 2024
– Zaterdag Ringerscore 2024

Als je in de community app-groep zit, kun je zelf beslissen of je in bepaalde sub-groepen wilt deelnemen (of weer uitschrijven). Daar worden dan de berichten gestuurd m.b.t. dat specifieke evenement.

Na een paar jaar succesvol met verschillende app-groepen te hebben gewerkt is dit een mooie stap voor onze organisatie als het gaat om het direct communiceren met onze gebruikers. Het is in geen geval de bedoeling om via dit medium de leden overmatig lastig te vallen. De intentie is om deze groep periodiek te informeren. Denk aan 4 tot 6 keer per jaar. Het is nieuw en het zal soms even wennen zijn. We maken dus op voorhand al onze excuses voor nog nog te maken “beginnersfouten”:-).

Als je vragen of opmerkingen hebt schroom niet contact op te nemen met Bram (0628343668) of Marlou (0619152595).