op de foto De kampioenen vlnr: Michiel Aalbrecht (cat 3), Kees Vork (cat 1), Edwin van Zanen (cat 2)

Kijk hieronder voor de uitslag van 1 april en het eindklassement

RINGERSCORE maart 2024 – 1 april

RINGERSCORE maart 2024 – KLASSEMENT

Op een prachtige 2e paasdag werd de laatste editie van de ringerscore maart 2024 gespeeld bij Golfclub Westland. Tussen de beide shotguns in tegen 11:00 vanmorgen werd eerst nog de prijsuitreiking gedaan van de dagwinnaar van 17 maart: Kees Jan van Es en de neary winnaar van 24 maart: Sjaak Sonneveld, uitgereikt.

Daarna kon de strijd om het echte kampioenschap beginnen. In alle 3 de categorieën ging het erom. Hoewel in Cat 3 de strijd nagenoeg al gestreden was, moest er in cat 1 & 2 nog echt wel gegolft worden om de stand de kunnen behouden of te beïnvloeden.

uiteindelijk hebben 3 heren zich weten te kwalificeren als kampioen.

Categorie 3: MICHIEL AALBRECHT (57 bruto / 3 boven par)

Categorie 2: EDWIN VAN ZANEN (53 bruto / 1 onder par)

KLASSEMENTS WINNAAR in categorie 1:  KEES VORK (47 bruto / 7 onder par!!)

de heren hebben een doos Callaway Triple Track ballen bij elkaar gespeeld en de Klassements kampioen Kees Vork nog een waardebon van € 100,00 !!!

Van harte gefeliciteerd allemaal.

Kees Jan van Es (dagwinnaar 17 maart)

Sjaak Sonneveld (nearywinst 24 maart)

NB. de dagwinst van 1 april gaat met 51 netto naar: Eric van Paassen
de neary van 1 april komt in handen van: Pascal Vijverberg
ook deze heren van harte gefeliciteerd.

De Ringerscore was weer een succes en zal  dit jaar nog 2 keer georganisseerd worden. in de loop van de lente (als de zaterdagen weer beschikbaar komen) op 5 zaterdagen, en waarschijnlijk in september of oktober weer op de zondagen. Houd de berichten goed in de gaten, deze wil je niet missen.
We danken alle vrijwilligers van de wedstrijdcommissie, Lisanne, Babette, Finn en Diny voor de goede zorgen en het assisteren bij de score telling.

Tot een volgende keer.

Gr Team Golfclub Westland