Tussenstand na 1 gespeelde wedstrijd:

230402 tussenstand Ringer score

Op de zondagen (en maandag 2e paasdag) in april speelt Golfclub Westland de Ringer score en op zondag 30 april sluiten we de Ringer score gezellig af met een lunch en prijsuitreiking.

Wat is een Ringerscore wedstrijd?
Dit is een wedstrijd gespeeld over meerdere dagen waarbij over alle wedstrijden gezien, de laagste score per hole als “gescoord” staat.
De speler met de uiteindelijk laagste totaalscore wint de competitie.

Moet ik alle wedstrijden spelen om aan de competitie mee te kunnen doen?
Deelname aan deze competitie kan zelfs als je maar 1 keer mee doet. Iedere wedstrijd levert een dagwinnaar. Echter hoe meer ronden je speelt, des te meer kans om elke individuele hole te verbeteren in het totale klassement.

Wanneer:
zo 2; ma 10; zo 16, 23 & 30 april
!!! LET OP maandag 10 is 2e Paasdag.
Op zondag 30 april sluiten we de Ringer score gezellig af met een lunch en prijsuitreiking.

Hoe laat:
shotgun om 9:30 u (tot 36 deelnemers).
of
op starttijd v.a. 8:30 (bij meer inschrijvingen).

Voor wie:
Iedereen mag meedoen, leden en gasten en alle HCP niveaus (geen HCP verrekening bij deze wedstrijd).

Kosten:
leden: € 5,00 per keer / laatste dag 30 april incl lunch € 10,00.
gasten: € 20,00 per keer / laatste dag 30 april € 25,00.

Aanmelden:
Op de inschrijflijst in het clubhuis: vermeld naam en gewenste speeldata of bel met receptie: 06 12020232
(uiterste inschrijfmogelijkheid per wedstrijd kan nog de dag ervoor tot 12:00 uur).

Hopelijk zien we je op een of meerdere speeldagen.