Vandaag een aangepaste beginnerswedstrijd. Oefeningen en holes in de “Challenge 36 ” sfeer.
Een club van “nieuwe” beginners sloot zich vandaag dapper aan bij de rest. Heerlijk weer en een leuke ochtend volgde.

Op de driving range waren 4 oefeningen van 25 en 50 meter slagen waar een ieder 9 ballen in mocht slaan voor een punt. Op hole 7,8 en 9 werden van zowel 50 m. als 25 m. 2 ballen afgeslagen naar de vlag. met de beste bal van 4 mocht de speler verder. Parren en birdies werden verwacht.:)
het totaal van de holes mocht worden afgetrokken van het totaal aan punten op de range. Dat leverde getallen rond het nulpunt. Een enkeling schoot er bovenuit, waaronder Paul Oomen. hij wist met 19 punten de spelletjes wedstrijd te winnen.

Van harte gefeliciteerd.

een ieder tot volgende week of tot aanstaande zaterdag op de “Challenge 36” Tour.;) ZIE HIER voor meer info over de “Challenge 36”