Golfclub Westland start in september met een totaal jeugdconcept. Komend jaar zal bij GCW gewerkt worden aan de ambitie om 60 actieve jeugdleden op te nemen in onze golfclub van bijna 500 leden. Daarvoor is een programma ontwikkeld waarbij in 2 leeftijdsgroepen te weten Basisschool en Middelbare school, parallel aan het lopende schooljaar, spelenderwijs, spelletjes, oefeningen, theorie, etiquette, en trainingen worden aangeboden binnen het Jeugdlidmaatschap. Er wordt gewerkt aan kennis, kunde en plezier. Het behalen Baanpermissie en het NGF Handicap bewijs is een natuurlijk gevolg daarvan en geen doel op zich.

Het Jeugdlidmaatschap bij Golfclub Westland …… is een totaal concept:

– het loopt parallel aan het schooljaar (1 september – 31 augustus);
– bevat 24 lessen (4 blokken van 6);
– 12 maanden vrij spelen;
– wekelijkse “jeugdstarttijden”;
– gratis driving range ballen slaan;
– gratis gebruik van golfclubs;
– opleiding tot baanpermissie en HCP in natuurlijke flow;
– bijbrengen van de etiquette en het “samenspelen – samenwerken” principe;

Kosten Jeugdlidmaatschap:
Basisschool:      € 190,00
Middelbare:      € 220,00

Start lesblokken van 6 weken:
lesblok 1:
wo 11 sep  14:00 u – 15:00 u (basisschool)
vrij 13 sep 16:00 u – 17:00 u (middelbare)
lesblok 2 : 13 & 15 november
lesblok 3 : 5 & 7 maart 2025
lesblok 4: 14 & 16 mei 2025

Samenspelen = samenwerken:
Voorbereiding en afsluiting van iedere training gebeurt standaard gezamenlijk. Als je speelt, help je mee aan de schone en veilige omgeving waar we met z’n allen gebruik van maken. Dit houdt in dat zowel bij de voorbereiding van de lessen als bij de afsluiting ervan gezamenlijk wordt gewerkt en ballen worden geraapt.

Gratis driving range ballen slaan voor jeugd:
Alle kinderen in onze school hebben op alle dagen tussen 16:00 – 17:00 uur de beschikking over het slaan van driving range ballen.
Dit verloopt vanzelfsprekend onder de condities van het samenspelen = samenwerken principe.

Wekelijkse “jeugd starttijden”*:
– woensdagen vanaf 15:00 u
– vrijdagen vanaf 17:00 u
*afhankelijk van het aantal inschrijvingen reserveert GCW voldoende starttijden.

Holes lopen buiten de geplande “jeugd starttijden”:
Als het jeugdlid op andere momenten de holes wil spelen mag deze onder begeleiding van een “ouder” de baan in.  Echter, bij het behaald hebben van de officiële HCP mag hij/zij ook op zichzelf de baan in.

Wil je een lesperiode kennismaken:
Dat kan natuurlijk ook; kennismaken kan 1 lesblok van 6 weken en kost € 75,00 p.p. Gedurende die periode geldt al het bovenstaande.
Ben je enthousiast en past de club bij je dan kun je daarna door in het volwaardige Jeugdlidmaatschap.

Voor meer info of inschrijven:
Neem contact op met het secretariaat, Marlou Wortelboer  (06-19152595).

Voor inschrijven: www.golfclubwestland.nl/jeugd

NB. de prijszetting is gebaseerd op inzet van een nieuw te ontwikkelen kader ter begeleiding van de verschillende activiteiten.
Graag doen wij een beroep op betrokken ouders/familieleden om bij te dragen aan de uitvoering en ontwikkeling van deze kaderwerkzaamheden.