Vandaag zondag 4 juli werd de next level 2.0 wedstrijd gespeeld. Het weer was tot 13:00 uur nog mooi te noemen. Na 13:00 uur werd het wat druilerig. Toch was het een fantastische dag. De eerste negen holes werd de rode vlag “aangevallen”, bij de tweede negen holes was het de gele vlag die “dienst” mocht doen. Er werd wisselend gespeeld. Sommige wisten zelfs hun handicap te verbeteren! Uiteindelijk werd er gespeeld in 2 categorieën en speelde iedereen de wedstrijdvorm Stableford. Na afloop kon de uitslag opgemaakt worden:

Categorie 1:

1. Frank Post (38 STF punten)
  2. Jacques de Zeeuw (38 STF punten)
  3. Ron v.d. Berge (38 STF punten)

Op basis van handicap is Frank winnaar en Jacques en Ron respectievelijk tweede en derde.

Categorie 1:

1. Monique v.d. Toorn (44 STF punten)
  2. Arie Jonker (39 STF punten)
  3. Vincent Beijer (38 STF punten)

Uiteindelijk is er voor gekozen om later bij een groot evenement de prijsuitreiking te doen.
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

Al met al een mooie dag. Met speciale dank aan Ron, Simon, John, Theo, Leo en Diny!