Home Agenda 2024 Start Gewoon Senioren (55+)

Start Gewoon Senioren (55+)

Start: Woensdag 19 april 2023

Bij Golfclub Westland kun je gewoon starten met golfen! Op bovengenoemde data begint een cursus speciaal voor de beginnende golfer vanaf 55 jaar en ouder. De cursus bestaat uit 5 lessen, verdeeld over 6 weken. Na afloop heb je je Baanpermissie en kun je overal spelen onder begeleiding van een golfer met minimaal HCP 54. Golfclubs zijn vrij beschikbaar en tijdens de lessen worden de ballen middels een ballenkaart uit de machine gehaald. Lid of geen lid, gedurende de lesperiode kun je onder begeleiding gebruik maken van de wedstrijdbaan. Ook als je niemand kent… we hebben een aantal ervaren golfers/buddy’s tot je beschikking. Deze buddy’s kun je bellen en een afspraak maken om hole’s te spelen.

De kosten bedragen € 295,00 p.p. * en zijn inclusief:

• Proeflidmaatschap gedurende de lesperiode;
  • Inclusief theorie-examen en praktijk examen;
  • 2 ballenkaarten;
  • Pitchfork/potloodje;
  • GCW-lidmaatschap 2023 (registratie bij E-Golf4u voor je HCP).

*  deze cursus bieden wij aan voor (met een jubileumkorting van 15%): € 250 p.p.

Meedoen?

Aanmelden kan via de receptie: 06 – 12020232.

19 apr 2023
Expired!