Afgelopen zondag 7 juli is ons zeer gewaardeerde lid Piet van der Leer overleden. Piet was sinds juli 2014 lid van onze club. Hij was heel lang als vrijwilliger betrokken bij het wel en wee van de club en heeft ons op diverse fronten op een prettige manier ondersteund.

Piet was een bijzonder creatieve fotograaf. Hij maakte vele mooie foto’s voor ons, waaronder de grote foto op de achterkant van ons clubhuis. Ook speelde Piet gitaar en heeft hij een aantal keren bij ons opgetreden. De laatste jaren was Piet vaak op de baan te vinden om te golfen, maar ook om samen met z’n vrouw Riet de plantjes te verzorgen. Later werd ook z’n golfmaatje Ben Baan bij deze bezigheden betrokken.

Nog niet zo heel lang geleden werd het duidelijk dat Piet niet meer in staat was om z’n favoriete sport te beoefenen. Dat het uiteindelijk heel snel is gegaan is voor iedereen een schok.

Piet rust zacht, de club gaat je enorm missen!

We wensen Riet en kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Team Golfclub Westland en alle leden.