Goed nieuws voor alle (golf) ouders!
Zondag 6 maart starten we met een nieuw programma voor de jeugd. We maken groepjes van maximaal zes kinderen in de leeftijd 6 tot 12 jaar en van 12 tot 16 jaar. Spelenderwijs laten we uw kid(s) in 10 weken tijd kennismaken met golf. De nadruk ligt op plezier maken met vriendjes en vriendinnetjes, veel spelletjes en oefeningen doen, maar ook een keer met Corina de Jong (golfleraar) de baan in en we sluiten af met een wedstrijdje over 9 holes. Gaat dat goed dan is baanpermissie behaald en kan tijdens de vervolgcursus voor handicap 54 getraind worden (het voormalige GVB).

* start 6 maart 2022, laatste les op 22 mei 2022.
* 10 lessen van 1 lesuur op zondag van 11:00 uur-11:50 uur.
* De onderdelen putten, chippen, pitchen, full swing en bunker.
* Inclusief gebruik van materiaal en ballen.
* Spelenderwijs de golfsport leren met teamspelletjes.
* De golfregels worden behandeld.
* Iedereen krijgt na afloop van de periode een brevet.
* Indien voldoende animo; indeling op leeftijd en niveau.
* Gedurende de lesperiode mag je onder begeleiding gratis gebruikmaken van de wedstrijdbaan.

Inschrijven: stuur een app naar Marlou Wortelboer (06-19152595).
Kosten: € 90,00 voor 10 lessen.
Eventueel bijkomende kosten:
Handicap registratie en jaarkaart zie prijslijst www.golfclubwestland.nl

En .. oh ja, wanneer er veel animo is en er veel kinderen deelnemen, dan vindt u het misschien wel leuk om Corina deze weken te assisteren!

Goed nieuws voor (golf) opa’s en oma’s!
Altijd al iets leuks willen doen met uw kleinkind? Golfclub Westland heeft van 6 maart tot en met 22 mei iets leuks in petto: de fun golf-zondag van 11.00 uur tot 11.50 uur. Spelenderwijs laten we kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en 12 tot 16 jaar in 10 weken tijd kennis maken met golf. Corina de Jong leidt de kinderen op voor hun baanpermissie en wellicht kan opa of oma een paar keer assisteren. Aan het einde van de cursus gaan we in ieder geval de baan in, misschien wel samen met opa of oma?

* start 6 maart 2022, laatste les op 22 mei 2022.
* 10 lessen van 1 lesuur op zondag van 11:00 uur-11:50 uur.
* De onderdelen putten, chippen, pitchen, full swing en bunker.
* Inclusief gebruik van materiaal en ballen.
* Spelenderwijs de golfsport leren met teamspelletjes.
* De golfregels worden behandeld.
* Iedereen krijgt na afloop van de periode een brevet.
* Indien voldoende animo; indeling op leeftijd en niveau.

Inschrijven: stuur een app naar Marlou Wortelboer (06-19152595).
Kosten: € 90,00 voor 10 lessen.
Eventueel bijkomende kosten:
Handicap registratie en jaarkaart zie prijslijst www.golfclubwestland.nl

Wellicht wilt u die kleine sponsoren, of als verjaardagscadeau geven? Uw kleinkind zal de rest van zijn/haar golfleven u er dankbaar voor zijn.
😊 Misschien betalen de ouders de cursus en kunt u uw kleinkind brengen of halen en samen genieten. Leuk toch?