Golfactiviteiten nu ook op zaterdagen

De komende maanden mag Golfclub Westland extra ruimte gebruiken van TouwTrekVereniging ‘Noormannen’. Dat betekent dat Golfclub Westland per heden ook op zaterdagen geopend is en daar zijn wij hartstikke blij mee.

Op zaterdagen wordt er op de voetbalvelden nog steeds gevoetbald waardoor de driving range en de holes niet toegankelijk zijn. Echter, de vrijstaande ruimte van “De TouwTrek” mag vanaf morgen, zaterdag 5 februari, ingevuld worden door golfactiviteiten. Dat houdt in dat je tussen 10.00 en 17.00 uur langs kunt komen om te chippen en om je bunkerslag te oefenen.

Gratis golf-proefles bij “De TouwTrek”

Naast het chippen en bunkerslag oefenen voor de leden, is er op de komende zaterdagen (vanaf morgen, 5 oktober, t/m eind april) de mogelijkheid voor Westlanders en Hoekenezen, om kennis te komen maken met de golfsport in de vorm van een gratis proefles. Deze lessen vinden plaats op zaterdagen van 13.00 tot 14.00 uur. Ken je iemand die hier interesse in heeft en wil je eens iemand introduceren? Dan is dit dé gelegenheid.

Je kunt je hiervoor aanmelden bij de receptie of via 06 – 120 20 232.

En voel je welkom om even langs te fietsen en een kop koffie te halen bij “De TouwTrek”.